Obsługa administracyjna
- nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości pomieszczeń i terenów służących do wspólnego użytku mieszkańców,
- nadzór nad prawidłowym wykonaniem usług dotyczących wywozu nieczystości, oświetlenia terenu, sprzątania, utrzymania zieleni itp.
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali wraz z przypadającymi im udziałami w nieruchomości wspólnej;
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań rocznych Wspólnoty Mieszkaniowej, opracowywanie dokumentacji po zebraniu i informowanie o jego przebiegu i wynikach właścicieli nieobecnych na zebraniu;
- przygotowywanie rocznych rozliczeń wykonania założeń planu wpływów i wyników na koszty utrzymania nieruchomości oraz kosztów poszczególnych pozycji świadczeń indywidualnych za rok ubiegły;
- prowadzenie korespondencji z właścicielami lokali mieszkalnych i użytkowych w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej i jej organów;
- przygotowywanie i wydawanie właścicielom lokali różnego typu dokumentów, jak potwierdzenia i zaświadczenia;
- opracowywanie uchwał, wystąpień, wniosków, oświadczeń, regulaminów, statutów oraz innych formalnych dokumentów oraz aktów normatywnych regulujących działalność Wspólnoty i jej organów a także dotyczących ich działalności;
- ubezpieczenie budynku od ognia i innych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej;
- pełnienie w określonych dniach tygodnia dyżurów administratora, celem bezpośredniego rozwiązania problemów i rozpatrzenia powstałych propozycji